Кількість
|
Вартість
|
||
|
Базуючись на принципі чесності, бренд прозоро розкриває не лише інгредієнти, але й їх кількість, використану у формулі. Багато компаній, як правило, додають у формулу лише невелику відсоткокову концентрацію інгредієнтів, щоб принести користь шкірі (наприклад, 0,01%), і все одно заявляють про всі переваги інгредієнта на упаковці.
На відміну від інших багатьох брендів CELIMAX ввели суворе правило щодо кількості інгредієнтів. «Якщо це не принесе користі вашій шкірі, це не входить до нашої формули». Навпаки, вони використовують достатню відсоткову кількість активних інгредієнтів до рівня, який справді надає позитивни йрезультат.
Компанія витрачає більше фінансів на формулу, ніж на упаковку. Розкішна та вишукана упаковка часто відволікає споживачів від основної мети покупки; однак те, що їм дійсно потрібно враховувати, це «формула» всередині. Бренд вірить в силу дієвої формули і тому зосереджується виключно на тому, що знаходиться всередині пляшки.